Prekių užsakymas ir pristatymas

 

Užsakymas

Išsirinkę prekes UAB „Biuroteka“ prekių kataloge, jas užsakyti galite:

  1. Išsiuntę laišką elektroniniu paštu, adresu info@biuroteka.lt , laiške nurodę prekės pavadinimą, kiekį, savo kontaktinius duomenis. Gavę užsakymą elektroniniu paštu, mes su Jumis susisieksime, informuosime apie prekės pristatymo laiką, suderinsime prekių pristatymo ir mokėjimo sąlygas.
  2. Atvykę į mūsų saloną adresu A. Juozapavičiaus pr. 95 Kaunas
  3. Paskambinę į saloną Kaune telefonu +370 37 730909.
  4. Užpildę užsakymo formą internetinėje svetainėje.

 

Jei mūsų kataloge nerandate norimos prekės, taip pat kreipkitės į mus vienu iš aukščiau nurodytų būdų, ir mes Jums atsakysime, kada galime gauti Jūsų pageidaujamą prekę bei kokia jos kaina.

 

Prekių atsiėmimas

Užsakytas prekes visada galite nemokamai atsiimti mūsų salone Kaune A. Juozapavičiaus pr. 95, kai tik gausite pranešimą, jog prekė jau paruošta. Atsiimti prekes salone galima darbo dienomis (išskyrus oficialias švenčių dienas) nuo 8.30 iki 17.30 val.

 

Prekių pristatymas

Jums pageidaujant prekės gali būti pristatytos į Jūsų namus ar darbo vietą bet kuriame Lietuvos mieste (išskyrus Kuršių Neriją). Prekių pristatymo sąlygos į Kuršių Neriją derinamos atskirai.

 

Pristatymo laikas

Prekės pristatomos darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. Kai kuriais atvejais prekės gali būti pristatytos iki 22 val. Dėl tikslaus pristatymo laiko būsite informuoti telefonu.

 

Pristatymo terminas

Užsakytos prekės pristatomos per 2-3 darbo dienas. Kai kuriais atvejais prekių pristatymo terminas gali būti ilgesnis. Tokiu atveju pristatymo terminas derinamas su pirkėju atskirai. Kai už prekes pasirinktas apmokėjimas banko pavedimu, prekių pristatymo terminas pradedamas skaičiuoti nuo to momento, kai pinigai matomi mūsų banko sąskaitoje.

 

Prekių prėmimas

Prekes priimti gali tik užsakymą įvykdęs asmuo arba kitas asmuo, kurį bus iš anksto nurodęs pirkėjas. Jei prekė perkama lizingu, prekę priimti gali tik užsakymą įvykdęs asmuo. Prekių priėmimo metu reikia turėti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę ar vairuotojo pažymėjimą). Kadangi kurjeris gali jo paprašyti.

Prekių priėmimo metu privalote patikrinti pakuočių skaičių, patikrinti etiketes ar nurodytas Jūsų adresas bei patikrinti krovinio būklę ar nėra pažeidimų. Jei aptikote pažeidimų, pažymėkite juos krovinio važtaraštyje arba nepriimkite jo. Jei važtaraštyje nepažymėsite pastabų, bus laikoma, kad krovinys buvo priimtas tvarkingas ir Jūs neturite jokių pretenzijų.

Jei prekės yra didelių gabaritų ir sunkios, Pirkėjas turi iš anksto pasirūpinti, kas kurjeriui suteiks pagalbą užnešti prekes.

 

Papildomos prekių pristatymo paslaugos

Jei pristatomos prekės yra sunkesnės nei 30 kg. arba yra daug pakuočių (pavyzdžiui užsakant popieriaus dėžių), rekomenduojame iš anksto užsisakyti krovos darbus (užnešimo paslaugą). Neužsakius šios paslaugos didelis ir/ar sunkus krovinys bus pristatytas tik iki namo, esančio užsakyme nurodytu adresu. Krovos darbų kaina 51,79 Lt / 15,00 Eur.

Jei pageidausite už prekes atsiskaityti grynaisiais pinigais kurjeriui, tokia paslauga Jums papildomai kainuos 8 Lt / 2,32 Eur

 

Prekių pristatymo kainos

Prekės, kurių svoris iki 20 kg – 10 Lt / 2,90 Eur

Prekės, kurių svoris nuo 21 iki 40 kg - 20 Lt / 5,79 Eur

Prekės, kurių svoris nuo 41 iki 75 kg - 30 Lt / 8,69 Eur

Prekės, kurių svoris nuo 76 iki 100 kg - 45 Lt / 13,03 Eur

Prekės, kurių svoris nuo 101 iki 150 kg - 60 Lt / 17,38 Eur

Prekės, kurių svoris virš 150 kg - 70 Lt / 20,27 Eur

 

Atsiskaitymo būdai

 

Už užsakytas prekes galite atsiskaityti keliais būdais:

  1. Grynaisiais pinigais salone
  2. Grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu kurjeriui
  3. Banko pavedimu
  4. Išsimokėtinai „Ūkio banko lizingu“, „Mokilizingas“

 

Grynaisiais pinigais salone galite atsiskaityti, kai prekes užsakote arba atsiimate patys mūsų salone adresu A. Juozapavičiaus pr. 95 Kaunas.

 

Grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu kurjeriui galite atsiskaityti jei prekių suma neviršija 3000 Lt. Pasirinkę šį mokėjimo būdą turėkite pasiruošę tikslią pinigų sumą už prekes, kad kurjeriui nereikėtų ieškoti grąžos (ši paslauga mokama, plačiau skaityti „prekių užsakymas ir pristatymas“).

 

Banko pavedimu atsiskaityti galėsite iš karto po prekės užsakymo, kai Jums bus atsiųsta išankstinio mokėjimo sąskaita. Savarankiškai darydami banko pavedimą laukelyje “mokėjimo paskirtis” būtinai nurodykite užsakymo numerį ir prekės, už kurią atliekate mokėjimą, pavadinimą.

 

Mūsų įmonės rekvizitai:

 

UAB „BIUROTEKA“

A. Juozapavičiaus pr. 95, LT-45266 Kaunas

Įmonės kodas: 135905356

PVM mokėtojo kodas: LT359053515

A.s. LT31 7044 0600 0365 9350

AB „SEB“ bankas. Banko kodas: 70440

 

išsimokėtinai „Ūkio banko lizingu“, „Mokilizingu“

Už prekes taip pat galite atsiskaityti išsimokėtinai. Sudarius išperkamosios nuomos sutartį prekę gaunate per nurodytą terminą, o už ją mokate Jums tinkamo dydžio įmokomis pasirinktą laikotarpį. Prekė tampa Jūsų nuosavybe tik visiškai atsiskaičius su lizingo bendrove.

 

Kaip įsigyti prekių išsimokėtinai?

  1. Išsirenkate norimą prekę UAB „Biuroteka“ kataloge
  2. Užsakydami prekę informuojate mus, kad norėsite atsiskaityti išsimokėtinai.
  3. Jei prekę užsakote mūsų salone, išperkamosios nuomos sutartį sudarome iš karto
  4. Jei pasirenkate prekių pristatymo sąlygą, iš anksto pateikiate mums prekių išsimokėjimo sutarčiai reikalingus duomenis ir mes patikriname galimybes įsigijimui išsimokėtinai
  5. Gavus teigiamą atsakymą, bus paruošta ir sudaryta išperkamosios nuomos sutartis
  6. Kurjeris pristatydamas prekes Jums perduos ir išperkamosios nuomos sutartį, o Jūs kurjeriui įteiksite visus išsimokėjimui reikalingus dokumentus.
  7. Pirmosios nustatyto dydžio įmokos už prekę grynais (kurjeriui ar salone) arba pavedimu (atsiskaitomoji AB „SEB“ sąskaita - . LT31 7044 0600 0365 9350) gavėjas yra UAB "Biuroteka“. Likusios įmokos pagal pateiktą mokėjimo grafiką turi būti mokamos lizingo bendrovei į lizingo sutartyje nurodytą atsiskaitomąją sąskaitą
  8. Visiškai atsiskaičius su lizingo bendrove, prekė tampa Jūsų nuosavybe.
  9. Perkant prekes išsimokėtinai joms galioja visi gamintojų nustatyti garantiniai laikotarpiai ir kokybiniai įsipareigojimai.

 

Norint sudaryti išperkamosios nuomos sutartį reikalingi šie dokumentai:

  • Samdomi darbuotojai: LR pasas arba asmens tapatybės kortelė.
  • Senjorai ir žmonės su negalia (II ir IIIgr.): LR pasas arba asmens tapatybės kortelė, bei senjoro/neįgaliojo pažymėjimas.
  • IĮ savininkai: LR pasas arba asmens tapatybės kortelė, įmonės įregistravimo pažymėjimas, įmonės einamųjų metų ir praėjusių kalendorinių metų pajamų deklaracijos.
  • Dirbantys pagal verslo liudijimą: LR pasas arba asmens tapatybės kortelė, socialinio draudimo pažymėjimas, verslo liudijimas, pajamų deklaracija, trumpas veiklos aprašymas.
  • Ūkininkai: LR pasas arba asmens tapatybės kortelė, ūkininko ūkio įregistravimo pažymėjimas, PVM mokėtojo pažymėjimas (jei toks yra), PVM deklaracija (jei pildoma), žemės nuosavybę liudijantys dokumentai, trumpas veiklos aprašymas.
  • Kai kuriais atvejais gali būti reikalinga pažyma iš darbovietės apie per paskutinius 3 mėnesius gautas pajamas; pažyma iš SODROS apie gautas pajamas (socialiai remtiniems asmenims).

Mes garantuojame konfidencialumą ir Jusų duomenų apsaugą.

 

 

 

Prekių garantijos ir grąžinimas

 

Garantijos

Visos UAB „Biuroteka“ parduodamos prekės yra naujos ir joms galioja gamintojo nustatyti garantijos laikotarpiai. Prekei suteiktas garantinis laikotarpis yra nurodomas garantiniame lape. Garantiniu laikotarpiu atsiradę prekės gamykliniai gedimai šalinami nemokamai.

 

GARANTIJOS GALIOJIMO SĄLYGOS

1. Garantija pradeda galioti nuo sąskaitos – faktūros, priėmimo – perdavimo akto (važtaraščio), garantinio paso išrašymo dienos.

2. Garantinio laikotarpio metu pirkėjas turi teisę į nemokamą elektroninės įrangos remontą arba jos pakeitimą.

3. Garantinis aptarnavimas atliekamas tik pateikus garantinį lapą, pirkimo čekį ir/ar sąskaitą faktūrą.

4. Gaminio serijinis numeris ir modelis turi atitikti nurodytus garantiniame lape.

5. Prekę reikia pristatyti jos įpakavime ir su prekės pakuotėje buvusiais priedais.

6. Garantinis aptarnavimas atliekamas nemokamai tik nurodytu garantijos galiojimo laikotarpiu.

7. Pakeitus ar suremontavus prekę ar kompiuterinės sistemos mazgą, lieka galioti pirminė atitinkamos prekės ar mazgo garantija.

 

GARANTIJA NETAIKOMA ŠIAIS ATVĖJAIS:

 

1. Garantinis aptarnavimas nebus atliekamas nemokamai, jei bus pastebėti gedimai, kuriuos sukėlė:

• Mechaniniai pažeidimai.

• Remontas, atliktas kitoje įmonėje.

• Elektros įtampos svyravimai ir netinkamas įžeminimas.

• Eksploatacija netinkamomis aplinkos sąlygomis.

• Į vidų patekę pašaliniai daiktai, pavyzdžiui, medžiagos, skysčiai, vabalai ir kt.

• Stichinės nelaimės, gaisras, taip pat buitiniai faktoriai.

• Valstybinių standartų neatitinkantys elektros tiekimo, telekomunikacijų tinklai.

• Nesertifikuotos programinės įrangos naudojimas, taip pat virusai.

• Kompiuterinės įrangos naudojimas ne pagal paskirtį.

• Kitų, nei įrenginio gamintojo nurodyta, eksploatacinių medžiagų naudojimas

2. Garantija netaikoma programinei įrangai ir informacijai, saugomai kompiuterinės įrangos kaupikliuose.

3. Garantija netaikoma sąnaudinėms medžiagoms, kanceliarinėms prekėms, biuro popieriui, verslo dovanoms.

 

Garantiniam remontui iš UAB „Biuroteka“ pirktas prekes pristatykite šiuo adresu:

Juozapavičiaus pr. 95, Kaunas; tel.: (8 - 37) 730909. Jei tai stambi buitinė technika, garantinio remonto sąlygos ir pristatymas derinami atskirai.

Visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas

 

Grąžinimas

 

Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti įsigytą prekę per keturiolika darbo dienų nuo nuo jos pristatymo dienos. Tinkamos kokybės prekių grąžinimas atliekamas vadovaujantis Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių" nustatyta tvarka. Norima grąžinti prekė turi atitikti šiuos reikalavimus:

  1. Grąžinama prekė originalioje, nepažeistoje pakuotėje
  2. Prekė nesugadinta
  3. Prekė nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai)
  4. Prekė yra pilnos komplektacijos
  5. Pateikiami prekės įsigyjimo dokumentai, garantinis lapas
  6. Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų gabenimą iki UAB „Biuroteka“ salono
  7. Prekių, kurių negalima grąžinti sąrašas pateikiamas 2012 m. kovo 15 d. LR ūkio ministro įsakymo Nr. 4-243 (Žin., 2012, Nr. 34-1637) „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" 17 punkte

 

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Prekės kokybė yra įvertinama ir nustatoma autorizuoto gamintojo techninio centro arba Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio ministerijos. Jei paaiškėja, jog prekė yra netinkamos kokybės, UAB „Biuroteka“ įsipareigoja pakeisti tą prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus. Tai atliekama vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217. Norėdamas, jog prekė būtų pakeista arba pageidaudamas atgauti už nekokybišką prekę sumokėtus pinigus, pirkėjas parašo prašymą įmonei „Biuroteka“, kuriame aiškiai nurodo detalią užsakymo informaciją: užsakymo numerį, datą, prekę, kainą, pristatymo datą, taip pat prekės trūkumus bei pažymi pageidavimą pakeisti prekę ar atgauti sumokėtus pinigus. Pasirinkus pastarąjį variantą, prašyme pirkėjas taip pat nurodo banko sąskaitą, į kurią turės būti grąžinami už nekokybišką prekę sumokėti pinigai.

Dėl nekokybiškų prekių grąžinimo kreiptis elektroniniu paštu info@biuroteka.lt arba telefonu +370 37 730909.

Pardavėjas įsipareigoja grąžinti pinigus per 14 darbo dienų po to, kai autorizuotas servisas patvirtina, kad nekokybiška prekė yra tinkamos būklės, t.y. nenustatyti pirkėjo ar trečiųjų asmenų sukelti pažeidimai, sugadinimai, nepakeistos detalės, sutampa pirktos ir grąžintos prekės serijinis numeris ir kt. Pinigai grąžinami tik už nekokybišką prekę. Nėra grąžinami pinigai sumokėti už prekės pristatymą.

UAB „Biuroteka“ turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.